21.10.10

"A Certain Power" by Mark Valentine

I want to show you just a few of the artworks that I made for this book, which will be printed in these days. The title of the book is "A Certain Power" and  was written by Mark Valentine. It is a short novel set in the pre revolutionist Rusia. It is a dark and mistical story about a powerful Icon.

The book will be printed on the next days. It will be part of the Passport Levant  collection but on a bigger format and fully illustrated with 9 images of mine. It is a deluxe and limited edition of  200 copies, and  It will be bought through the website of Ex Occidente Press
 Hope you enjoy them.




 Ex Occidente Press / Passport Levant collection


Here I am attaching some photos from the process :














6 comments:

Elena Bandos said...

Es muy interesante poder observar el proceso de trabajo que conlleva la creación de tus imágenes. Se puede aprender muchissimo.

Santiago CARUSO said...

Gracias , Elena. Me alegra que sirva.

Elena Bandos said...

No habrá planes de hacer algún curso por España, verdad? Mejor no me hago ilusiones, XD.

Eccenhilo-Carmen said...

Me encanto su trabajo!!!, ahora si que como decimos en Mexico , cuando sea grande quiero ser como usted!!!... me declaro fan:D

Santiago CARUSO said...

Ya iré por México cuando me inviten.
Un gran abrazo a ambas.

JulS said...

Increible tu trabajo! impecable!!
Saludos desde Rosario, ojalá que pases a visitar